10 سایت برتر دانلود وکتور منابع رایگان و با کیفیت برای طراحان

اگر طراح و گرافیست هستید، مطمئناً با وکتورها و اهمیت آن‌ها در دنیای طراحی آشنایید. وکتورها به‌دلیل قابلیت تغییر سایز بدون افت کیفیت، محبوبیت زیادی در بین طراحان دارند. در این مقاله، 10 وکتور سایت برتر را به شما معرفی می‌کنیم. این سایت‌ها منابع عالی برای دانلود عکس وکتور با کیفیت هستند و می‌توانند کار طراحی شما را بسیار راحت‌تر کنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------

در این مقاله، 10 وکتور سایت برتر را به شما معرفی می‌کنیم. این سایت‌ها منابع عالی برای دانلود عکس وکتور با کیفیت هستند و می‌توانند کار طراحی شما را بسیار راحت‌تر کنند.

10 سایت برتر دانلود وکتور: منابع رایگان و با کیفیت برای طراحان

سایت دانلود وکتور

اگر طراح و گرافیست هستید، مطمئناً با وکتورها و اهمیت آن‌ها در دنیای طراحی آشنایید. وکتورها به‌دلیل قابلیت تغییر سایز بدون افت کیفیت، محبوبیت زیادی در بین طراحان دارند. در این مقاله، 10 وکتور سایت برتر را به شما معرفی می‌کنیم. این سایت‌ها منابع عالی برای دانلود عکس وکتور با کیفیت هستند و می‌توانند کار طراحی شما را بسیار راحت‌تر کنند.

معرفی 10 سایت دانلود وکتور برتر

شما می‌توانید از 10 وکتور سایت برتری که در ادامه معرفی می‌کنیم، برای دانلود این منابع مهم استفاده کنید؛ اما قبل‌از اینکه به معرفی 10 سایت وکتور بپردازیم، یک ربات به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های گرافیکی را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

ربات هشتگیار یک ابزار کاربردی و عالی است که به شما امکان دسترسی آسان و سریع به وکتورها، تصاویر، و سایر فایل‌های گرافیکی را از بیش‌از 30 سایت برتر گرافیکی می‌دهد. با استفاده از این ربات می‌توانید در کمتر از 30 ثانیه فایل‌های موردنظر خودتان را به‌طور مستقیم و با کیفیت اصلی دانلود کنید.

وقتی عضو ربات هشتگیار می‌شوید، ۰.۲ اعتبار دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای دانلود رایگان از سایت‌هایی مانند شاتر استوک، فری پیک، انواتو المنت و غیره به کار ببرید. این ربات می‌تواند تحولی در نحوه دسترسی طراحان به منابع گرافیکی ایجاد کند.

حال که با ربات هشتگیار آشنا شدید، بیایید 10 سایت دانلود وکتور را هم بررسی کنیم:

فری‌پیک (Freepik)

سایت وکتور فری پیک

فری‌پیک شناخته‌شده‌ترین وکتور سایت است. این پلتفرم بیش‌از 12 میلیون منبع گرافیکی شامل وکتورها، عکس‌ها و PSD ارائه می‌دهد. این بهترین سایت دانلود وکتور رایگان و پرمیوم، همه منابع، از آیکون‌ها گرفته تا الگوها و کاراکترها را شامل می‌شود و تنوع موضوعی فوق‌العاده‌ای دارد.

فرمت‌های ارائه‌شده در آن شامل AI، EPS و SVG هستند. دانلود وکتور رایگان برای فتوشاپ هم در این سایت امکان‌پذیر است. نکته قابل‌توجه این است که با استفاده از ربات هشتگیار می‌توانید سه دانلود از فری پیک پرمیوم را به‌صورت رایگان انجام دهید.

وکتیزی (Vecteezy)

وکتیزی یک سایت وکتور است که علاوه‌بر منابع رایگان، فایل‌های پرمیوم هم عرضه می‌کند. این سایت دانلود رایگان وکتور بیش‌از یک میلیون وکتور را با تنوع موضوعی گسترده و با فرمت‌های مختلف شامل AI، EPS و SVG ارائه می‌دهد. وکتیزی به‌عنوان یک سایت دانلود وکتور لایه باز دارای انواع وکتورهای آماده و قابل‌ویرایش است. آیا می‌دانید با استفاده از ربات هشتگیار می‌توانید دانلود رایگان از vecteezy داشته باشید و یک فایل پرمیوم را کاملاً رایگان دانلود کنید؟

شاتر استوک (Shutterstock)

سایت وکتور شاتر استوک

وکتور سایت شاتر استوک یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سایت های دانلود وکتور رایگان است. این سایت بیش‌از 350 میلیون تصویر دارد که شامل میلیون‌ها وکتور با کیفیت بالاست و تنوع موضوعی بی‌نظیری را از مفاهیم انتزاعی تا طرح‌های واقع‌گرایانه ارائه می‌دهد. فرمت‌های EPS و AI در شاتر استوک در دسترس هستند.

این سایت دانلود فایل وکتور بیشتر به ارائه فایل‌های پرمیوم مشهور است؛ اما با عضویت در ربات هشتگیار و استفاده از اعتبار اولیه خود در این ربات می‌توانید یک دانلود رایگان طرح های گرافیکی شامل دانلود رایگان وکتور برای فتوشاپ، دانلود رایگان وکتور ایلوستریتور و غیره، از فایل‌های پرمیوم شاتر استوک انجام دهید.

انواتو المنت (Envato Elements)

انواتو المنت یک سایت وکتور با بیش‌از 8 میلیون آیتم دیجیتال است که صدها هزار وکتور شامل وکتورهای رایگان و پرمیوم ارائه می‌دهد. تنوع محتوا در این وکتور سایت بسیار زیاد است و از الگوهای گرافیکی تا آیکون‌ها را شامل می‌شود. دانلود وکتور فتوشاپ رایگان هم در این سایت قابل‌انجام است. فرمت‌های AI و EPS در این سایت که یکی از سایت های مشابه فری پیک است، در دسترس هستند. با ربات هشتگیار می‌توانید یک دانلود رایگان از محتواهای پرمیوم این سایت داشته باشید.

وکتور استوک (Vector Stock)

وکتور استوک هم یک سایت وکتور رایگان است که بیش‌از 20 میلیون وکتور رایگان و پرمیوم ارائه می‌دهد و تنوع موضوعی گسترده‌ای از طرح‌های تجاری گرفته تا هنری دارد. در وکتور استوک هم مانند دیگر سایت های وکتور رایگان، فرمت‌های AI و EPS در دسترس هستند. دانلود وکتور رایگان لایه باز هم در این سایت امکان‌پذیر است.

ادوب استاک (Adobe Stock)

وکتور سایت ادوب استاک یکی از سایت های دانلود وکتور است که میلیون‌ها وکتور با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. تنوع موضوعی این سایت از طرح‌های مینیمال تا تصاویر پیچیده را شامل می‌شود و برای پروژه‌های حرفه‌ای ایدئال است. فرمت‌های مختلف شامل AI و EPS در آن در دسترس هستند. اگرچه اکثر محتوا در ادوب استوک پرمیوم است؛ اما برخی وکتورهای رایگان هم ارائه می‌دهد.

وکتورپرتال (Vectorportal)

وکتورپرتال یک سایت وکتور رایگان است که هزاران وکتور را بدون هزینه ارائه می‌دهد. تنوع موضوعی آن از لوگوها تا پس‌زمینه‌ها و وکتور طراحی سایت را پوشش می‌دهد و می‌تواند برای بسیاری از نیازهای طراحی شما کافی باشد. تمام وکتورها رایگان با فرمت‌های مختلف شامل AI و EPS و برای استفاده تجاری مناسب هستند.

راو پیکسل (Rawpixel)

راو پیکسل یک وکتور سایت معتبر دیگر است که بیش‌از 1 میلیون منبع گرافیکی، شامل صدها هزار وکتور ارائه می‌دهد. تنوع موضوعی آن از طرح‌های مدرن تا سنتی را پوشش می‌دهد. فرمت‌های AI، EPS و SVG در راو پیکسل در دسترس هستند و با ارائه هزاران وکتور رایگان، یک سایت گرافیک رایگان محسوب می‌شود.

دیپازیت فوتوز (Depositphotos)

دیپازیت فوتوز یک سایت وکتور معتبر با بیش‌از 220 میلیون فایل شامل میلیون‌ها وکتور است. تنوع موضوعی این وکتور سایت png بسیار گسترده‌ است و از مفاهیم تجاری تا طبیعت را پوشش می‌دهد. مانند سایت‌های قبل، فرمت‌های AI و EPS در دسترس هستند و هر هفته تعدادی وکتور رایگان هم ارائه می‌دهد.

فری وکتور (Free Vector)

سایت های دانلود وکتور

فری وکتور یک وکتور سایت قابل‌اعتماد برای دسترسی به فایل‌های وکتور رایگان است. این پلتفرم مجموعه‌ای گسترده و متنوع از وکتورهای با کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فری وکتور طیف وسیعی از موضوعات از آیکون‌ها و الگوها گرفته تا تصاویر انتزاعی و کاراکترها را پوشش می‌دهد. فایل‌های ارائه‌شده در این سایت از کیفیت مطلوبی برخوردارند و برای استفاده در پروژه‌های حرفه‌ای مناسب هستند.

شاید تعجب کنید که چرا در لیست منابع دانلود وکتور رایگان یک سایت وکتور ایرانی را معرفی نکردیم؛ اما واقعیت این است که سایت‌های ایرانی هنوز به لحاظ کمیت و کیفیت منابع به استانداردهای جهانی نرسیده‌اند. بااین‌حال، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه پلتفرم‌های داخلی در این زمینه باشیم.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سایت تبدیل عکس به وکتور هم وجود دارد. Vector Magic یکی از این سایت‌ها است که با آن می‌توانید تصاویر وکتوری ایجاد کنید. یک سایت تبدیل عکس به وکتور دیگر Vectorizer.AI است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های PNG و JPG خود را به وکتورهای SVG تبدیل کنید.

سخن پایانی

آشنایی با چند وکتور سایت معتبر و باکیفیت باعث می‌شود که به‌عنوان یک طراح و گرافیست بتوانید کیفیت آثار گرافیکی خود را به میزان قابل‌توجهی ارتقا دهید. سایت‌های معرفی‌شده در این مقاله می‌توانند منابع ارزشمندی برای طراحان و گرافیست‌ها باشند. با بهره‌گیری از این منابع امکان خلق آثاری خلاقانه و حرفه‌ای بیش‌ازپیش برای شما فراهم می‌شود.

آخرین مقاله ها

گالری های منتخب

مجموعه های منتخب

ارسال دیدگاه